Syddjurs Kommune

Besøkende får profesjonell velkomst i Syddjurs kommune

"Ideen om å digitalisere og optimalisere servicesentre i Syddjurs Kommune oppsto som en del av en helhetlig plan for renovering og modernisering av to administrasjonsbygg i Ebeltoft og Hornslet. Våre ideer til det nye resepsjonsområdet harmoniserer godt med Visiosigns løsninger, så vi valgte dem som leverandør av informasjonsskjermer, planlagt for levering i januar 2015. Ett av målene har vært at våre besøkende føler seg velkommen og godt mottatt. De to skjermene ved inngangen ønsker velkommen og leder dem inn i resepsjonsområdet der de kan bruke kø kiosker til å velge de tjenestene de har behov for. En av de to kioskene er reservert for pass- og førerkort søknader og den andre er for alle andre tjenester. De ansatte har en spesiell skjerm som viser en oversikt over interne møter og anvendelighet av møterom. Med det nye systemet på plass, trenger de ikke lenger å vandre rundt med sine besøkende på utkikk etter en ledig møterom. Dessuten, hvis møtene tar lengre tid enn planlagt, kan de utvide dem direkte på skjermene plassert utenfor hvert rom. Før måtte vi bestille et rom for en hel dag eller halve dager, selv om de var i bruk bare en brøkdel av tiden. Planlegging og bruk av møterom er nå fullt optimalisert. I begynnelsen var vi litt bekymret for om våre ansatte vil huske å kansellere bestillingen etter sine møter, men de ser ut til å være ganske gode på det. Planen for den nærmeste fremtid er å innføre en skiltløsning, i tillegg, for å hjelpe besøkende med å finne veien rundt i bygningen. Det er ikke besluttet om det kommer til å være digitalt eller ikke, fordi renovering av bygningen må være fullført og alle møterom må være funksjonelle først. Videre er digitalisering av administrasjonsbygget i Hornslet også i gang der det samme konseptet vil bli gjennomført som i Ebeltoft. "

Hanne-Marlene Hedegaard, Digitalisering konsulent i Syddjurs Kommune

Fakta om Visiosign og Syddjurs Kommune: Kommunen har 18 skjermer plassert i resepsjonen i kontorbygget i Ebeltoft. I alt 3500 ansatte jobber for kommunen, hvorav 500 arbeidet i administrasjonsbygg i Ebeltoft og Hornslet. Den nåværende befolkningen i kommunen er 42.000 innbyggere.

Beslektede artikler

Danish Maritime Authority

Kundesaker

Arriva Denmark A/S

Informasjonsskjermer styrker bevisstheten om felleskap Les mer..

Danish Maritime Authority

Ultramoderne hovedkvarter informerer og underholder gjester og ansatte Les mer..

DHL

Overveldende medarbeiderundersøkelse Les mer..

DSV Road A/S

"Et dynamisk system, som er i tråd med moderne trender" Les mer..

FLSmidth

"Vi har blitt mer knyttet - i form av arbeid og kunnskap" Les mer..

Fredensborg Skole

"Systemet som er lett å jobbe med" Les mer..

Gladsaxe Bibliotek

Raskt og effektivt informasjonssystem Les mer..

Lund Universitet

"Slippe å skrive ut lapper når planene endres" Les mer..

Novo Nordisk DMS

En effektiv motvekt til LEAN Les mer..

Odense University Hospital

Ressurs optimalisering og viktig pasientinformasjon Les mer..

Orkla Foods Sverige

"Informasjons skjermer gjør mitt arbeid med bedriftens interne kommunikasjon mye enklere" Les mer..

Regionstog

"Det er flott å kunne skrive "god helg" på alle skjermer på en gang" Les mer..

Royal Greenland

Informasjons skjermer på trålere og i prosessanlegg langs kysten av Grønland Les mer..

Saint-Gobain Weber

"En felles plattform" Les mer..

Syddjurs Kommune

Besøkende får profesjonell velkomst i Syddjurs kommune Les mer..

Technical University of Denmark

"Holder oss oppdatert ved hjelp av informasjonsskjermer" Les mer..

Universitetet i København

"Et enkelt system til en rimelig pris" Les mer..

Via Høgskolen

"Et fleksibelt system som kan videreutvikles" Les mer..