Helpdesk

VisioSign har egen Helpdesk som er tilgjengelig for alle sluttbrukere ved at de kan ta direkte kontakt med oss enten via telefon eller mail.

Helpdesk er bemannet fra mandag til fredag mellom kl 08:00 til 16:00. Teknisk support mellom kl 09:00 og 16:00.

VisioSign Helpdesk tilbyr alle våre kunder teknisk support og brukerveiledning. Vår Helpdesk er bemannet med IT-spesialister med mange års erfaring innen installsjoner og problemløsning i diverse software, og personer med lang og bred brukererfaring av VisioSigns egne produkter.

Helpdesk betjener support til mange hundre ulike kunder, og flere tusen ulike redaktører, hvorav mange av disse er blant de største selskapene i de skandinaviske landene i både privat og offentlig sektor.

I noen tilfeller blir VisioSigns system installerert og vedlikeholdt uten at kundens egen IT-avdeling behøver å involvere seg. Vår tekniske support tilpasses kundens egen tekniske kompetanse. I de fleste tilfeller vil vanlige brukere av systemet være i stand til å rapportere og løse eventuelle feilmeldinger som dukker opp via vår telefonsupport.

 

Ring VisioSign Helpdesk dersom du trenger hjelp til

  • Å løse driftsproblemer.

  • Problemløsing og hjelp til å utføre handlinger som har med spesialdesign som er utviklet av VisioSign.

  • Å bruke standard funksjoner og moduler i VisioSigns software.