Økt forståelse av virksomheten

Den største styrken til informasjonsskjermer er deres evne til å kommunisere ut et budskap til et stort antall mennesker på samme tid. Ved starten av hver arbeidsdag kan ansatte bli ønsket velkommen og få de siste nyhetene. Mange bedrifter bruker skjermer som en erstatning eller et tillegg til deres intranett og arbeidstaker magasin, noe som reduserer den interne eposttrafikk og forbruk av papir.

De er svært godt egnet for å avklare selskapets visjon, misjon og kjerneverdier, noe som øker bevisstheten om de langsiktige forretningsmål og skaper en sterk følelse av fellesskap i organisasjonen. På samme måte kan endringer i selskapets retningslinjer og innføring av ny forretningspraksis bli annonsert direkte på skjermene.

Touch-skjermer plassert utenfor møterommene kan brukes til å bestille møter eller bestille interne tjenester, mens små møterom skjermer indikere tilgjengeligheten av rommene.

 

Eksempler på innhold:

For gjestene

For de ansatte

  • Wayfinding
  • Møteplaner
  • Gjestelister
  • Serviceinformasjon
  • Parkeringsinformasjon
  • Branding
  • Nyheter
  • Kommende arrangementer
  • Informasjon fra Intranett
  • Interne policyer
  • Selskapets tiltak og målsettinger
  • Nye medarbeidere
  • Ledige stillinger
  • Interne nyheter
  • Dagens meny

Korridorer, kontor og møterom

LEAN

Resepsjon, lobby og inngang

Sikkerhets veiledning og instruksjoner